Jaarverslagen

In het jaarverslag maken we de balans op van het jaar ervoor. Wat hebben we, nationaal en internationaal, bereikt. Wat ging goed en waar kunnen we van leren. Terugkijken om te leren, bij te sturen en verder te werken aan een wereld waarin iedereen in vrijheid van seksualiteit kan genieten.

Jaarverslag 2022

In het voorjaar, na twee jaar COVID-19 maatregelen, ging de wereld langzaam open. Door onze collega’s op kantoor weer te zien en partners in het buitenland te ontmoeten, werden onze verbindingen en werkrelaties vernieuwd. Dat was hard nodig, want de pandemie had verwoestende gevolgen gehad. Gelukkig zijn bijna al onze doelen behaald in 2022. Samen met onze partners hebben we echt een verschil gemaakt in het leven van mensen.

Bekijk het jaarverslag van 2022 (PDF, engelstalig)

Jaarverslag 2021

2021 was een bijzonder jaar voor Rutgers. Het was ons eerste jaar als nieuw gefuseerd Rutgers samen met Dance4Life. We hebben geprobeerd de prestaties van beide organisaties optimaal te combineren en hebben daarbij gebruik gemaakt van twee merken. Halverwege het jaar presenteerden we onze nieuwe strategie, die past bij de nieuwe organisatie. Tegelijkertijd lanceerden we een vernieuwd en verbeterd weblandschap en een nieuwe huisstijl.

Bekijk het jaarverslag van 2021 (PDF, engelstalig)

Jaarverslag 2020

Het jaar van de uitbraak van COVID-19. Wat waren de gevolgen voor ons werk, de projecten, onze partners en de seksuele rechten wereldwijd?

Lees het in het jaarverslag van 2020 (PDF, engelstalig)

Jaarverslag 2019

Belangrijke verschuivingen in financiering voor ons. Dat kost tijd maar we werken natuurlijk gewoon door: we trainde bijna 30.000 mensen en bereikten bijna een miljoen mensen.

Lees het in het jaarverslag van 2019 (PDF, engelstalig)

Jaarverslag 2018

Droomfonds zorgt ervoor dat we veel meer mensen kunnen bereiken rond het thema veilige abortus. En met een simpele vraag ‘Ben je oké?’ seksueel geweld voorkomen.

Lees het in het jaarverslag van 2018 (PDF, engelstalig)

Jaarverslag 2017

Het jaar van #MeToo. En onze vijftigjarige verjaardag. Nog steeds veel reden om te strijden voor dezelfde seksuele en reproductieve rechten voor iedereen ongeacht sekse of gender.

Lees het in het jaarverslag van 2017 (PDF, engelstalig)

Jaarverslag 2016

Het maken van seksuele en reproductieve keuzes, met respect voor elkaars rechten, onze nieuwe missie. En niet voor niks. Groei van het populisme zet seksuele rechten onder druk.

Lees het in het jaarverslag van 2016 (PDF, engelstalig)

Jaarverslag 2015

We ontvingen veel geld voor internationale plannen. Grote projecten liepen af. We zijn simpelweg Rutgers, kregen andere huisvesting en namen afscheid van onze directeur.

Lees het in het jaarverslag van 2015 (PDF, engelstalig)

Jaarverslag 2014

2014 is voor ons het jaar van samenwerken. Want als je samenwerkt, kom je verder. Dit deden we met aandacht, nationaal en ook internationaal. Wat het ons bracht?

Lees het in het jaarverslag van 2014 (PDF)

Uw browser (Internet Explorer 11) is verouderd en wordt niet meer ondersteund. Hierdoor werkt deze website mogelijk niet juist. Installeer Google Chrome of update uw browser voor meer internetveiligheid en een beter weergave.